Блог рефлексії Рибалка Анатолія Сергійовича
понеділок, 25 квітня 2016 р.
Модуль 9
У цьому модулі:
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
Цікаво пройшла робота по питанню , як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
Намітив шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
Створив різні тести, картки, інструменти для підсумкового оцінювання;
Модуль 6
під час навчання я:
Обговорював з колегами проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;
Запланував, як учні будуть використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні самостійних завдань, виконання власних проектів.
Знову переглянув План вивчення теми та вніс до нього зміни;
Мені стало зрозуміло як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів, підвищення якості навчання?
Нам стало зрозуміло, що ми повинні навчати учнів безпечній роботі в Інтернеті та як використовувати сервіси Інтернету для навчання, обміну думок.
Модуль 5
В цьому модулі найцікавішим було створення та обговорення власних учительських презентацій. Виявлення потреб учнів.
Також разом з колегами говорили у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
Не менш цікавим і корисним був розгляд та обговорення законів щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
Взяв участь у згляді питання, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
Підписатися на:
Дописи (Atom)