понеділок, 25 квітня 2016 р.

Модуль   11 

Я задоволений навчанням на курсах "Інтел-10". Мені це стане у нагоді під час роботи. 

 

 

 

Модуль  10

Основне, чому я навчився у 9-му модулі - це створювати документ для фасилітації. Я зрозумів, що обовязково портрібно планувати супровід кожного учня під час виконання ним самостійного завдання (проекту, презентації, публікації тощо) 

 

Модуль  9 

У цьому модулі: 

Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; 

Цікаво пройшла робота по питанню , як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; 

 Намітив шляхи здійснення диференціації навчання учнів; 

Створив різні тести, картки, інструменти для підсумкового оцінювання;

 

Модуль    8

Під час цього заняття я ознайомився з вимогами до учнівської презентації та її оцінювання. Обговорив з колегами питання про переваги використання Інтернет-ресурсів для навчання та оцінювання учнів. Також ознайомився з правилами створення публікації, вікі статті та блогу.


 

Модуль 7

Під час заняття я ознайомився з вікі середовищем та навчився вставляти посилання, зображення. Взяв участь у створенні опитувальника. 

Також відповідав на запитання про безпечний інтерет. 

Модуль 6 

під час навчання я:

Обговорював з колегами  проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;

Запланував, як учні будуть використовувати Інтернет для  співпраці та спілкування при виконанні самостійних завдань, виконання власних проектів.

Знову переглянув План вивчення теми та вніс до нього зміни;  

 Мені стало зрозуміло як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів, підвищення якості навчання?

Нам стало зрозуміло, що ми повинні  навчати учнів безпечній роботі в Інтернеті та як використовувати сервіси Інтернету для навчання, обміну думок. 

 

 

Модуль 5 

В цьому модулі найцікавішим було створення та обговорення власних учительських презентацій. Виявлення потреб учнів. 

Також разом з колегами говорили у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм; 

Не менш цікавим і корисним був розгляд та обговорення законів щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;

Взяв участь у згляді питання, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;